czwartek, 19 lipca 2012

(nie) Pokazuję i objaśniam

Od razu mówię, że moda nie jest całym moim życiem. Stokroć wolę dobre książki, poezję, teatr. Jednak ten blog powstaje. Jak mu pójdzie (a raczej jak MI pójdzie) to zobaczymy.
A więc będziemy omawiać must have i inne durnoty na które trzeba wydać pieniądze.

Outfity będą, jednakże chcę abyście oceniali je inaczej. Pod każdą notką z tej kategorii chcę abyście napisali jak bardzo beznadziejny jest strój w skali od 1-5.
Więc wyjaśniam:
5-beznadziejne ciuchy, beznadziejna stylizacja/nuda
4-ok ciuchy, złe zestawienie
3- parę elementów do zmiany i będzie świetnie
2-drobne szczegóły (np jakiś 1, 2 dodatki, fryzura) do zmiany, prawie nie widoczne. Stylizacja niemalże idealna.
1-Cudo O.O

No to tyle. Już niedługo pojawi się coś konkretnego...

środa, 18 lipca 2012

Opierdolmy tych wszystkich, co kurwa na niczym się nie znają.

Wybaczcie. Zwykle tak wulgarna nie jestem.

Ale nie mogę patrzeć na ludzi, którzy zobaczą jednego bloga i chociaż pojęcia o modzie nie mają zaczynają sami skrobać jakieś gówno o stylu w sieci. Banda dzieciaków, prawda niektóre wiedzą COŚ i maja prawo się rozwijać, ale inne ładne i dobrze zestawione ciuchy widzą tylko na obrazkach z loveit i nie umieją się tym zainspirować.
MASAKRA MOI DRODZY, MASAKRA.